Tikslas - sukurti premium reprezentacinę svetainę pašarų gamybos įmonei, kurios siekis - pristatyti unikalų produktą bei suburti žirgų mylėtojų bendruomenę internete. Svetainė apima įvairaus formato turinį: tekstus, fotografijas, vaizdo įrašus. Turi būti įdiegta daugiakalbystė penkiomis kalbomis (anglų, vokiečių, švedų, suomių, olandų). Taip pat, svetainė turi būti pritaikyta mobiliesiems įrenginiams (angl. responsive web design), o jos turinys patogiai valdomas per "WordPress" turinio valdymo sistemą (angl. content management system).

Prabangus dizainas

Klientas parduoda premium kategorijos produktą, tad prabangus ir estetiškas dizainas buvo svarbiausias prioritetas.

Mobilus pritaikymas

Siekiant reprezentacinę svetainę padaryti patogią kiekvienam lankytojui, įdiegtas pritaikymas mobiliesiems įrenginiams.

Vaizdo įrašo fonas

Svetainės lankytoją pasitinka kelių minučių trukmės unikalus vaizdo įrašo fonas (angl. background video) apie aistrą žirgams.

Daugiakalbystė

Kadangi produktas orientuotas į užsienio rinkas, svetainėje įdiegta daugiakalbystė su penkiomis skirtingomis kalbomis.

Užklausų formos

Kliento individualūs poreikiai padiktavo trijų skirtingų užklausos formų suprogramavimą, kurių viena skirta užsakymams priimti.

Tinklaraštis

Angliška, vokiška bei švediška svetainės versijos turi tinklaraščio (angl. blog) rubriką, kurioje talpinami aktualūs įrašai.

Svetainių tinklas

Siekiant geografiškai pritaikyti interneto svetainę, vokiška jos versija turi atskirą internetinį adresą (www.luckyhooves.de).

"WordPress" TVS

Patogiam turinio valdymui, klientui įdiegta populiariausia pasaulyje turinio valdymo sistema - "WordPress".

Svetainės analitika

Rinkodaros bei efektyvumo tikslais, išplėtotas "Google Analytics" įrankio pritaikymas pasitelkiant šios srities ekspertus.

Mes siekėme sukurti šiuolaikišką ir stilingą interneto svetainę, kurioje norėjome patraukliai pristatyti savo produkciją tiek galutiniam vartotojui, tiek B2B segmentui. Labai svarbu svetainėje buvo sukurti ne tik įdomų, bet ir estetiškai patrauklų turinį, koncentruotis ne tik į produkto pateiktimą, bet ir į žirgų mylėtojų bendruomenei aktualius klausimus. Excellence iš karto "pagavo" mūsų viziją ir su dideliu užsidegimu ėmėsi projekto įgyvendinimo, kuris dėl svetainės daugiakalbiškumo ir tinklaraščio pateikimo kartais priversdavo pasukti galvą ieškant geriausio sprendimo. Tačiau su iškilusiais iššūkiais buvo sėkmingai susidorota. O mes suprantame, kad interneto svetainė yra gyvas organizmas, kuris reikalauja nuolatinės priežiūros, tobulinimų ir atnaujinimų, tad ir ateityje tikimės sėkmingo bendradarbiavimo su excellence.

UAB "Nordic Eco Group" rinkodaros vadybininkė,
Daiva Katinaitė